Marka Paterns prezentuje kampanię edukacyjno – wizerunkową Wełna na lato. Kampania ma na celu poszerzenie świadomości na temat naturalnych materiałów i zrównoważonych upraw oraz zwrócenie uwagi na wyjątkowe właściwości, wciąż mało popularnej w Polsce, wełny merino. Inspirowane wakacjami zdjęcia wizerunkowe przenoszą nas w letni klimat.

Na projekt Wełna na lato składa się m.in.: cykl artykułów merytorycznych, video-sonda, sesja wizerunkowa oraz konkurs. Projekt przybliża zalety wełny merino, która posiada wyjątkowe właściwości termoregulacyjne (latem chło-dzi, zimą grzeje), doskonale separuje wilgoć od skóry, jest odporna na kurz i brud oraz chroni przed szkodliwymi promieniami UV. Włókna o tych szczególnych właściwościach pochodzą od merynosów – rasy owiec, zamieszkujących tereny o najbardziej ekstremalnych warunkach atmosferycznych na świecie – nowozelandzkie Alpy. Latem temperatura osiąga tu 40 stopni Celsjusza, a zimą spada poniżej -20. Taki klimat wymaga odpowiedniego przystosowania się merynosów. Dlatego, dotąd kojarzona głównie ze sportową bielizną termoaktywną, wełna merino idealnie sprawdza się latem.

Marka Paterns istnieje od 2017 roku. Jako jedna z nielicznych na polskim rynku produkuje ubrania z wełny merino. W pierwszej kolekcji marki znalazły się trzy autorskie linie wzorów inspirowane egzotyką Japonii i związanym z nią poszanowaniem natury oraz organiczną strukturą i genealogiczną symboliką drzew. „Drzewa są jak wielka rozrastająca się rodzina. A nasze kolekcje przeznaczone są właśnie dla całych rodzin. Paterns ma spajać rodzinę i nadawać jej unikalny wzór i charakter. Kierujemy naszą ofertę do osób ceniących sobie wygodę i oryginalność, któ-rym wartości związane z ekologią i slow fashion nie są obce. Mamy nadzieję, że kampania Wełna na Lato przyczyni się do wzrostu liczby świadomych konsumentów”.- mówi Katarzyna Lamik, założycielka marki Pa-terns.

Marka prowadzi także bloga inspirowanego ideą Wędrującego Instagramu, gdzie osoby prowadzące galerię zmieniają się regularnie. Redaktorzy reprezentujący różne pokolenia i różny punkt widzenia dzielą się swoim historiami. Obok tematów lifestylowych pojawiają się zagadnienia związane z szeroko pojętą edukacją. Strategia Paterns zakłada otwarty dialog i wymianę doświadczeń. Kampania Wełna na Lato jest jej kolejnym elementem.

Zapraszamy do obejrzenia sondy na Facebooku.

Więcej informacji znajduje się na stronie: pl.paterns.com oraz na profilach społecznościowych marki na Facebooku:  www.facebook.com/paternsfamily/   oraz Instagramie:  www.instagram.com/paternsfamily/