Chcesz zawalczyć o idealne ciało, a nie wiesz od czego zacząć? Nie musisz wprowadzać do swojego życia restrykcyjnej diety, czy wyczerpującego treningu. Wystarczy kilka dietetycznych sztuczek, proste ćwiczenia i odpowiedni ubiór, aby Twoje ciało stało się smuklejsze. Jaki jest najlepszy przepis na idealną talię? Poznaj 6 sprawdzonych sposobów, dzięki którym Twoja talia stanie się Twoim największym atutem.

Zbilansowana dieta to podstawa

Dieta bogata w bakalie i zboża, to podstawa, która pozwoli Tobie zadbać o idealną talię. Suszone owoce, orzechy i zboża, zawierają dużo witamin i składników odżywczych, a przede wszystkim są bogate w błonnik, który odpowiada za prawidłową pracę jelit. Chcąc utrzymać odpowiednią dietę, pamiętaj o tym, aby posiłki jeść regularnie i dostosować je do Twojego trybu życia. Nie zapominaj o bakaliach, które możesz dodawać np. do ulubionych sałatek. Jeśli Twój organizm potrzebuje przekąski w ciągu dnia, zapomnij o cukierkach, słodkich bułkach, czy szybkim jedzeniu, zdecyduj się na smaczne i pożywne batony zbożowe z dodatkiem suszonych owoców, orzechów i zbóż, które dostarczą Twojemu organizmowi energii i niezbędnych składników odżywczych.

Pamiętaj o wodzie

Jeśli chcesz utrzymać zbilansowaną dietę, pamiętaj o piciu odpowiedniej ilości wody. Przyjmowanie niedostatecznej ilości płynów, wpływa na kumulowanie się w naszym ciele nadmiaru wody. Powoduje to puchnięcie nóg i dłoni. Jeśli więc chcesz czuć się lżej i zdecydowanie poprawić efekty swojej diety pamiętaj o piciu przynajmniej 2 litrów wody dziennie. To podstawa, która zapewni organizmowi odpowiedni poziom nawodnienia i pozwoli lepiej przyswajać składniki odżywcze. Odpowiednia ilość wody zbawiennie wypłynie również na pracę naszych nerek, dzięki czemu będą one mogły oczyszczać organizm z odpadów metabolicznych.

Trzymaj się prosto

Zachowanie prawidłowej postawy to podstawa, która pozwoli Ci zapanować nad utrzymaniem smukłej talii. Pamiętaj o tym, aby twoje plecy były zawsze wyprostowane, a brzuch wciągnięty. Pamiętaj o tym, aby mieć ściągnięte łopatki i rozluźnione biodra, a twoja talia będzie ładnie zaznaczona. Pamiętaj, że lekkie przygarbienie i wypięty brzuch nie powinny być Twoim znakiem rozpoznawczym! Wciąganie brzucha, to także proste ćwiczenie, które skutecznie ćwiczy jego mięśnie.

Postaw na ćwiczenia

Codzienne wykonywanie prostych i przyjemnych ćwiczeń sprawi, że Twoja talia stanie się bardziej widoczna i pięknie zarysowana. Pomogą w tym trzy proste ćwiczenia, na które wystarczy poświęcić zaledwie 15 minut dziennie: deska, mostek i przenoszenie nóg. Aby jeszcze bardziej podkreślić talię, proponujemy ćwiczenie, które doskonale znasz z dzieciństwa – kręcenie hula hop – ta znakomita zabawa zdecydowanie wysmukli Twoją talię, a jej dodatkowym atutem jest, to że możesz ćwiczyć w domowym zaciszu, w wolnej chwili np. oglądając film, czy słuchając energetyzującej muzyki. Do ćwiczeń możesz wybrać klasyczne hula hop, albo takie, które posiada specjalne kulki masujące, które spotęgują efekt ćwiczeń.