1. Strona główna
  4. »
  5. Reportaże SPA
  6. »
  7. Reportaż – romantyczny weekend w Hotelu Afrodyta Business & SPA w Radziejowicach

Listopad, w przeciwieństwie do lutego, nie kojarzy się z czasem romantycznych randek, czy wypadów za miasto, a jednak okazało się, że są miejsca, gdzie nawet listopad jest romantyczny. To Hotel Spa Afrodyta. Niepozorne z nazwy miejsce, położone niedaleko Warszawy, ma w sobie coś uroczego i magicznego, co mieliśmy okazję odkryć podczas romantycznego weekendu we dwoje.

Jeszcze przed coroczną gorączką przedświąteczną, postanowiliśmy z moim ukochanym ostatni weekend listopadowy spędzić tylko we dwoje, z dala od miejskiego zgiełku. Wybór padł na Hotel Afrodyta**** Business & SPA położony niespełna 35 km od Warszawy, w miejscowości o uroczej nazwie Tartak Brzózki. Zawitaliśmy tu w piątek po południu. Obsługa hotelu zadbała o odpowiednią atmosferę. W pokoju, zaraz po przyjeździe, na łóżku odkryliśmy ręczniki zawinięte w kształt łabędzi oraz  rozsypane płatki róż. Od razu poczuliśmy romantyczny nastrój, pod wpływem którego pozostaliśmy przez cały weekend. Po krótkim odpoczynku  z ciekawością udaliśmy się na obiadokolację w hotelowej restauracji. Menu rybne, zaczynając od przystawki, którą była sałatka z tuńczykiem, po łososia, w pełni nam odpowiadało. Dopełnieniem był krem z pomidorów oraz babeczki na deser. Po nieśpiesznej kolacji przy świecach zwiedziliśmy hotel, by następnego dnia łatwiej było nam wybierać z oferowanych przez to miejsce atrakcji.

afrodyta_0055 afrodyta_0062bar-w-klubie-2017restauracja-widok-na-ogrod-17afrodyta_0019

Sobotni poranek zaczęliśmy wyśmienitym śniadaniem. Hotel Afrodyta**** Business & SPA przygotował bardzo duży wybór dań, wśród których były min. jajecznice, jajka sadzone, naleśniki i wiele innych. Po śniadaniu udaliśmy się do, odkrytej poprzedniego wieczoru, strefy SPA, gdzie znajdował się basen i zewnętrzne jacuzzi. Kontynuacją były przyjemne masaże. Sama z przyjemnością skorzystałam z pachnącego i bardzo relaksującego masażu całego ciała z balsamem miodowo-migdałowym. Masaż wprawił mnie w miły i troszkę przedświąteczny, ze względu na zapach, nastrój. Wraz z moim partnerem, który również był w błogim nastroju, po ajurwedyjskim masażu głowy Shiro Mardana, zgodnie stwierdziliśmy, że szybko przywyklibyśmy do takich przyjemności, gdyby to tylko było możliwe na co dzień.

afrodyta_0008basen-panoramicznie-2017 afrodyta_0015 afrodyta_0017jacuzzi-wewnetrzne-2017afrodyta_0020grota-solnaafrodyta_0049 afrodyta_0046

Zrelaksowani, w miłych nastrojach postanowiliśmy kontynuować nasz przyjemny dzień podczas romantycznej kolacji. Obiadokolacja została zaserwowana w postaci bufetu szwedzkiego z bardzo szerokim wyborem mięs, ryb oraz różnego rodzaju dodatków i deserów. Z przyjemnością degustowaliśmy wielu potraw, szczególnie, że były doskonale przyrządzone. Po takiej kolacji konieczny był spacer. Tym razem postanowiliśmy poodkrywać hotel z zewnątrz – otoczony lasem nawet jesienią  ma wiele czaru. Zaaranżowany park i małe fontanny tworzą uroczą, a chwilami nawet tajemniczą atmosferę. Poza przyrodą można tu spotkać ciekawostki, jak choćby zagadkową gablotę z zabytkowymi autami. Latem kuszące muszą być także ławeczki ustawione wśród zieleni. Mogliśmy sobie jedynie wyobrażać ciepłe wieczory, niestety listopadowa pogoda nie zachęcała do odpoczynku na nich.

afrodyta_0045 afrodyta_0040 afrodyta_0039 afrodyta_0034afrodyta_0052

Po przyjemnym spacerze, w pokoju czekała nas miła niespodzianka – w postaci półmiska owoców oraz schłodzonej butelki szampana. Ten prezent przyjemnie przedłużył nam romantyczny wieczór. Wypoczęci i zrelaksowani w niedziele rano po śniadaniu chcieliśmy jeszcze raz skorzystać z basenu i saun oraz naszego ulubionego zewnętrznego jacuzzi. Przyjemnie ciepła woda w jacuzzi oraz bezpośredni widok na zielone otoczenie hotelu, a jednocześnie rześkie listopadowe powietrze wprawiło nas w wyśmienite humory, które nam dopisywały jeszcze długo po powrocie do domu.

afrodyta_0004

Wrażenia z pobytu w Hotelu Afrodyta**** Business & SPA przyjemnie nas zaskoczyły. Stylowe wnętrza, świetna oferta hotelowej restauracji oraz SPA a także ładne otoczenie hotelu to wszystko składa się na miejsce urocze i bardzo wygodne. Idealne zarówno na romantyczne pobyty dla par, jak i np. na babskie wypady z przyjaciółkami na relaksujący weekend. To także świetne miejsce dla rodzin z dziećmi. Bezpośrednie sąsiedztwo lasu, baseny, a nawet dedykowany dzieciom pokój zabaw oraz w pełni wyposażona kuchnia do przygotowywania lub podgrzewania posiłków dla dzieci, sprawiają, że miejsce to jest przyjazne maluchom i ich rodzicom. Niewątpliwie wielkim atutem tego miejsca jest jego położenie – to tylko ok, 35 km od Warszawy, a także obsługa hotelu – bardzo pomocna i nie narzucająca się. Z przyjemnością będzie tam kiedyś jeszcze wrócić.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.afrodytaspa.pl