Reportaż z letniego wyjazdu nad morze do Hotelu Jantar w Ustce

Zastanawiacie się, gdzie można spędzić niezapomniany weekend z przyjaciółką? Oto relacja z naszego kobiecego wyjazdu do Hotelu Jantar w Ustce. Hotel Jantar wyróżnia się lokalizacją w samym sercu sosnowego lasu. Nie tylko jest blisko piaszczystej plaży, ale także centrum miasta i promenada jest na wyciągnięcie ręki. W ogrodzie hotelowym czuć aromat sosen i natury, co sprawia, że można się w nim zakochać od pierwszego wejrzenia. Co jednak stanowiło dla nas największe odkrycie?

Harmonijne wnętrza z dozą luksusu

Pierwsze wrażenie po przekroczeniu progu hotelu było niezwykle pozytywne. Poczułyśmy, że trafiłyśmy w odpowiednie miejsce. Już od zewnątrz budynek zaprasza swoim ciepłym i domowym charakterem, który jednocześnie nawiązuje do klasycznej elegancji. Po przekroczeniu progu hotelu hol i recepcja zachwycającą wystrojem, a obsługa nie tylko chętnie odpowiadała na wszelkie nasze pytania, ale również zapoznała nas z licznymi atrakcjami oferowanymi przez hotel. Przeszklone patio z wygodnymi fotelami od razu przykuło naszą uwagę. Po zmroku patio rozświetla się lampkami, co dodaje miejscu romantycznego nastroju i zachęca do długich dyskusji przy filiżance herbaty lub kieliszku wina. Dookoła efektowna zieleń i dorodne, piękne zadbane kwiaty w efektownych donicach.

hotel jantar 2023 15
hotel jantar 2023 13
hotel jantar 2023 12

Wygodne pokoje

Po przejściu przez przytulny hol dotarłyśmy do naszego pokoju, gdzie centrum stanowiło duże łóżko małżeńskie. Wnętrze było na tyle przestronne, że każda z nas znalazła komfortową przestrzeń zarówno dla siebie, jak i dla swoich ubrań. Łazienka została wyposażona w suszarkę, piękne białe ręczniki i podstawowe kosmetyki. Bardzo spodobały nam się kafelki w łazience, zdecydowanie nadały jej efektownego wystroju. W pokoju czekał na nas czajnik, dzięki któremu w każdym momencie mogłyśmy przygotować sobie ciepłą aromatyczną herbatę. Degustacja gorącej herbaty w pokoju okazała się idealnym pomysłem po chłodniejszych spacerach nad morzem.

Zobacz:  Najlepsze sposoby na aksamitne nogi na koniec lata

hotel jantar 2023 26

hotel jantar 2023 23

hotel jantar 2023 21

hotel jantar 2023 22

Strefa Wellness i SPA

Nasz kilkudniowy wyjazd w kobiecym gronie miał być dla nas okazją do odcięcia się od codzienności i zatopienia w relaksie. I oto jesteśmy – w Hotelu Jantar, gdzie każdy element sprawia, że czujemy się wyjątkowe. To prawdziwe wellness w jednym miejscu: basen, sauny, jacuzzi i strefa SPA wewnątrz budynku. Naszym głównym celem była regeneracja, dlatego zwróciłyśmy szczególną uwagę na strefę SPA. I nie zawiodłyśmy się – oferta zabiegów jest tak różnorodna, że praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie. Już po pierwszym dniu relaksu udało nam się odsunąć na bok nagromadzone troski i stresy, co pozwoliło nam na pełny zachwyt atrakcjami w okolicy i spacerami wzdłuż brzegu morza. Wieczorami oddawałyśmy się błogiemu lenistwu w basenie hotelowym. Wystrój basenu nas zachwycił – ciepłe drewno na ścianach, kamionkowe fotele, bujna zieleń i piękna, turkusowa woda. Dodatkowym atutem okazał się relaks w jacuzzi oraz aromatyczne seanse w saunie. A dla rodzin z dziećmi? Basen jest doskonale przystosowany do potrzeb najmłodszych, wyposażony w zjeżdżalnie i zabawki. Tutaj nudzić się nie będzie ani maluch, ani dorosły.

hotel jantar 2023 20
hotel jantar 2023 18
hotel jantar 2023 17
hotel jantar 2023 19

Wellness & Spa dla dzieci

Chociaż wśród nas nie znalazł się ani jeden maluch, nie mogłyśmy przejść obojętnie obok oferty hotelowej dla najmłodszych gości. Jest to rzadkość w świecie hoteli, gdzie często zapomina się o kompleksowej ofercie SPA dla dzieci. Tutaj jednak rzecz wygląda inaczej. Młodzi goście mogą doświadczyć takich atrakcji jak masaż pleców, czy dziecięcy manicure. A po zabiegu czeka na nie przekąska, owoce lub czekoladowy pudding. Nie można zaprzeczyć – ta oferta brzmi jak wyjątkowa atrakcja dostosowanych do potrzeb najmłodszych.

Wykwintne jedzenie dla każdego

Nie można zapomnieć także o kulinarnych doznaniach, jakie oferuje Hotel Jantar. Śniadania serwowane są w formie bogatego bufetu, gdzie każdy, niezależnie od swojego gustu kulinarnego, znajdzie coś dla siebie. To nie tylko tradycyjne potrawy śniadaniowe, ale także szeroki wybór owoców i ciast, które przypadną do gustu miłośnikom słodkości. A dla tych, którzy chcieliby skorzystać z pełnego wyżywienia w hotelu i cieszyć się również kolacją, istnieje opcja dokupienia obiadokolacji. Hotel posiada pełną ofertę gastronomiczną, która sprawia, że pobyt w Hotelu Jantar staje się jeszcze bardziej satysfakcjonujący.

Zobacz:  Czarna rzepa, skrzyp polny i pokrzywa – jak działają na włosy i na co pomagają?

Hotel Jantar to idealne miejsce na weekendowy wyjazd

Jestem głęboko przekonana, że to nie był mój ostatni pobyt w Hotelu Jantar. Obiekt ten zdaje się spełniać wszystkie kryteria doskonałego miejsca wypoczynku. Jego lokalizacja, tuż obok pulsującego życiem centrum, daje możliwość, by w każdej chwili zanurzyć się w autentyczną atmosferę polskich nadmorskich miast. A otoczenie lasu sosnowego pozwala w pełni się zrelaksować. Wystarczy kilka minut spacerem i znajdujemy się na pięknej, szerokiej plaży z białym piaskiem. W hotelu istnieje możliwość wypożyczenia roweru i odbycia wycieczek po okolicy. Hotel może pochwalić się profesjonalną obsługą, która z entuzjazmem doradzała i pomagała na nam na każdym kroku. Nasz pobyt w Hotelu Jantar na długo pozostanie nam w pamięci i będziemy wszystkim polecać taki pobyt w okresie wakacji a takież poza sezonem.

Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://jantar-ustka.pl

hotel jantar 2023 6

hotel jantar 2023 1

Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.