Szokująca kampania społeczna z Australii

Dziecięca otyłość to coraz większy problem – dajemy dzieciom dużo słodyczy, śmieciowe jedzenie, które wpływa nie tylko na ich wagę, ale i na zdrowie. Do niedawna za kraje o największym odsetku otyłych dzieci uważane były Stany Zjednoczone i Wielka Brytania.

Obecnie taki problem jest również w innych regionach świata. Wiele z państw borykających się z tym problemem przygotowuje kampanie społeczne – jedną z najbardziej szokujących została stworzona przez Australijczyków.

Śmieciowe jedzenie jest w niej porównane do narkotyku, a hasło przewodnie można luźno przetłumaczyć jako „Nie wstrzyknęłabyś swojemu dziecku śmieci (ang. junk), to dlaczego karmisz je nimi?”

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej kampanii?

Zobacz:  Kampania społeczna „Żaden post nie jest wart życia, może poczekać”
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments