Kampania społeczna zachęcająca do macierzyństwa wywołuje coraz większe oburzenie

Z pewnością widziałyście już spot będący częścią kampanii przygotowanej przez Fundację Mamy i Taty „Nie odkładaj macierzyństwa na później”.

W spocie zobaczyć możemy młodą kobietę, która chodzi smutna po mieszkaniu i wymienia rzeczy, które zdążyła zrobić w swoim życiu – mówi o ekskluzywnych wycieczkach, karierze i kupnie mieszkania. Jednak nie zdążyła zrobić jednej rzeczy – zostać mamą.

Ten krótki film ma zwrócić uwagę społeczeństwa na fakt, że coraz więcej kobiet odkłada macierzyństwo na później, a często okazuje się, że wtedy jest już za późno. Na początku lat 90-tych ubiegłego wieku średnia wieku kobiet rodzących pierwsze dziecko wynosiła 23 lata, obecnie jest to ok. 28 lat.|

Kampania opierać się ma również na spotach radiowych i plakatach. Na zakończenie ma zostać opublikowany raport dotyczący macierzyństwa oraz negatywnych skutków działania hormonalnej antykoncepcji.
Jednak, tak jak wspomniałyśmy na początku kampania wywołała duże oburzenie wśród społeczeństwa. Zarzuca się jej przede wszystkim oderwanie od rzeczywistości i stereotypowe traktowanie kobiety. Burza komentarzy w mediach społecznościowych i w telewizji wywołuje ogromną dyskusję. Jesteśmy bardzo ciekawe, jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Zobacz:  Liczy się wnętrze – akcja na rzecz kobiet w ciąży podróżujących komunikacją miejską
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments