Kampania „Teraz Pstrąg”

Do jedzenia pstrąga zachęca w kampanii „Teraz Pstrąg” Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych.

Kampania ma na celu promocję pstrąga jako ryby zdrowej, hodowanej w czystych wodach.

W ramach kampanii prowadzone będą działania reklamowe w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu, internecie i prasie przez najbliższych kilka lat. Przygotowana w ramach kampanii strona internetowa terazpstrag.pl ma stanowić kompendium wiedzy o pstrągu, dla wszystkich tych, którzy chcą ten temat poznać bliżej

Pstrąg tęczowy, którego najczęściej można spotkać obecnie w sklepach, to ryba pochodząca z Dzikiego Zachodu — przed wiekami zamieszkiwała zachodnią część Ameryki Północnej. Z Ameryki Północnej pochodzi także pstrąg źródlany. Oba pstrągi, ze względu na walory konsumpcyjne i wędkarskie, sprowadzono do Polski pod koniec XIX wieku. Pstrąg potokowy natomiast to ryba od stuleci zamieszkująca polskie wody, zwłaszcza górskie potoki oraz czyste wody Pomorza, Warmii i Mazur.

Akcja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007- 2013″.

 

rybka2

Zobacz:  Tu mieszkam, tu kupuję
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments