Czy każdy z nas może mieć wpływ na to, jak postrzegany jest tajemniczy świat Samarité? Oczywiście! Już drugi raz marka zaprasza wszystkie kreatywne osoby do stworzenia pracy artystycznej, która zostanie wykorzystana w jej komunikacji. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę główną w wysokości $1000!
Aby wziąć udział w zabawie, należy w kreatywny sposób zinterpretować temat” THE MAGIC SAMARITE FOREST”. Pokaż nam, jak wyobrażasz sobie magiczny świat Samarytanki. Zainspiruj się domem Szeptuchy, którym jest tajemniczy, dziewiczy, słowiański las nieodkryty jeszcze przez ludzi. Jego naturalnym bogactwem są potężne zioła, bujne paprocie, a także dzikie zwierzęta, owady i ptaki.
Zwycięskie prace zostaną wykorzystane przez Samarité w komunikacji marketingowej, w social mediach i na stronie internetowej. Każdy artysta może wysłać dowolną ilość prac na jeden temat, granicą jest jedynie wyobraźnia i termin nadsyłania grafik do dnia 10.03.2023.
Spośród nadesłanych prac, wyłoniony zostanie do 15.03.2023 jeden laureat, który otrzyma nagrodę główną – $1000 i zestaw kosmetyków Samarité o wartości 1150 PLN. Ponadto przewidziane są 3 nagrody wyróżnienia w postaci zestawów kosmetyków Samarité o wartości 1150 PLN. Wyniki ogłoszone zostaną drogą mailową oraz na kanałach social media mediach marki @samariteoriginal.
Szczegóły konkursu (w tym wymagania techniczne dotyczące prac) i pełny regulamin zabawy dostępne są na https://samarite.eu/pl/special-offer/art
Zwycięskie prace konkursowe z 2022 roku. Po lewej autorstwa Magdaleny Trojdan, po prawej autorstwa Joanny Brzozowskiej.
Samarité to unikatowy międzynarodowy koncept przygotowany w ścisłej tajemnicy przez najlepszych ekspertów. Podstawę skuteczności tych wyjątkowych kosmetyków do twarzy i ciała stanowi zawarta w nich unikalna kompozycja 33 aptecznych ziół. Reszta? To tajemnica… Ale Samarité to nie tylko najwyższa jakość produktów – to także wyróżniający się design, dający poczucie sprecyzowanego wizerunku marki pielęgnacyjnej. To świat pełen magii oraz zawsze spełnionych obietnic. A teraz każdy artysta ma okazję, by po swojemu zinterpretować filozofię marki i pokazać, jak jego oczami wygląda świat Samarité. Wystarczy, że weźmie udział w wyjątkowym konkursie.
komunikat prasowy