Taksówka z fotelikiem

„Taksówka z fotelikiem” to akcja , której celem jest propagowanie bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie ich opiekunów na temat bezpiecznego przewożenia dzieci.W ramach programu można zamówić taksówkę MPT z fotelikiem odpowiednio dobranym do wagi i wzrostu dziecka.

W ramach programu Liberty Direct kupiła dla MPT 79 fotelików i podstawek: kołyski dla dzieci o wadze do 8 kg, foteliki dla dzieci o wadze od 9 kg do 25 kg oraz podstawki dla dzieci o wadze od 26 kg do 36 kg. Kierowcy taksówek zostali przeszkoleni z zakresu ich prawidłowego montowania i stosowania, jak również bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodach.

Program wspiera kampania informacyjna, która potrwa od czerwca do września br. Rodzice będą informowani o możliwości zamówienia taksówek poprzez siatki informacyjne umieszczone na tylnych szybach taksówek MPT, naklejki na bocznych szybach taksówek, strony internetowe organizatorów, infolinię Liberty Direct oraz działania public relations.

– Kampania ‘Taksówka z fotelikiem’ wpisuje się w politykę promowania bezpiecznego przewożenia dzieci prowadzoną przez Liberty Direct. Jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli traktujemy foteliki jako standardowe wyposażenie pojazdu, a tym samym posiadanie fotelika nie podwyższa składki AC – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.

– Co prawda ustawodawca dopuszcza możliwość przewożenia niezabezpieczonego dziecka taksówką, jednakże z punktu widzenia dziecka stanowi to pewną dyskryminację i stworzenie warunków ryzyka odniesienia obrażeń ciała w wyniku wypadku, na co dziecko z oczywistych względów nie jest w stanie zareagować lub zaprotestować – komentuje mgr inż. Tadeusz Diupero, Kierownik Laboratorium Bezpieczeństwa Pojazdów Przemysłowego Instytutu Motoryzacji „PIMOT”, patrona merytorycznego akcji.

źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Zobacz:  PANDORA w walce z rakiem piersi
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Gość
Gość
11 lat temu

W dalszym ciągu taksówki z fotelikiem to rzadkość. A to śmieszne – bo niby korporacje powinny dbać o klientów… Tymczasem jest całkowicie odwrotnie – dziwne, że np. w Wawie Ecocar może mieć foteliki w każdym aucie, a pozostałe korporacje już nie bardzo ;/