Woda źródłem urody

Cerę nawilżamy od wewnątrz, za pomocą stosownych suplementów i czystej wody, lecz także od zewnątrz, używając specjalnych serii kosmetyków.

Tradycyjne preparaty tego typu możemy zastąpić środkami powstałymi na bazie wody termalnej. Przydadzą się nam one zarówno w czasie upałów, jak i w okresie jesienno-zimowym.

Czym właściwie są coraz popularniejsze wody termalne? To wody źródlane o naturalnej temperaturze wyższej od średniej temperatury powietrza, bogate w minerały, takie jak potas, siarka, magnez, wapń, krzem czy selen, które przyczyniają się do opóźnienia procesu starzenia. Oprócz tego wody termalne pomagają leczyć łuszczycę i trądzik, łagodzą również zaczerwienienia i przebarwienia. Doskonale nadają się do cery suchej, alergicznej i atopowej. Ich składniki odbudowują barierę ochronną skóry. Dzięki temu woda termalna przyczynia się do osłabienia reakcji na czynniki zewnętrzne i nawilża skórę.

Wody termalne po raz pierwszy wykorzystano w przemyśle kosmetycznym około 70 lat temu. Na bazie tego płynu produkuje się zarówno kremy, żele, balsamy, specjalne chusteczki, jak i wyjątkowo popularny spray. Jeżeli używamy wody termalnej w sprayu, po aplikacji należy osuszyć twarz chusteczką – dzięki temu unikniemy przesuszenia skóry.

Warto również pamiętać o nawilżaniu skóry od wewnątrz. Do tego celu służą specjalne preparaty, ale przede wszystkim… po prostu woda. Powinniśmy pić ją codziennie: dorośli 1,5–2 l, a dzieci – 100 ml na każdy kilogram masy ciała. Jaką wodę wybrać? Najlepsza będzie woda niegazowana, krystalicznie czysta, pozbawiona bakterii chorobotwórczych i soli mineralnych. Takim produktem jest min. woda „Mama i ja” – wyrób najwyższej jakości.

Jak widać, sposób na odpowiednio nawilżoną, piękną cerę jest bardzo prosty. Woda – zarówno w swojej podstawowej postaci, jak i dodana do kosmetyków czy suplementów – to niezawodne źródło zdrowia i urody, dostępne na wyciągnięcie ręki.

Zobacz:  Jak zachęcić dziecko do picia wody
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments