1. Strona główna
  2. »
  3. AKTUALNOŚCI
  4. »
  5. Kampanie
  6. »
  7. Kampania „Baw się z dzieckiem, testuj zabawki”

Kampania „Baw się z dzieckiem, testuj zabawki”

Serwis rodziców i dla rodziców www.zabawkowicz.pl rozpoczyna kampanię społeczną „Baw się z dzieckiem, testuj zabawki” propagującą twórczą zabawę rodziców z dzieckiem.

Pierwszą akcją będzie „Wielkie testowanie zabawek”, podczas którego rodzice z dziećmi przetestują najnowsze zabawki. Dzieci są kreatywne. Jednak, jeśli rodzice nie będą jest pielęgnować, dzieci mogą ją utracić. Twórcza zabawa z dzieckiem jest doskonałym sposobem, aby pomóc mu w rozwijaniu twórczego myślenia i nabywaniu nowych umiejętności.

„Przygotowaliśmy dla rodziców ciekawe pomysły na rodzinne spędzanie czasu: propozycje zabaw, recenzje mądrych zabawek i możliwość testowania. Czas spędzony z dzieckiem to bezcenna inwestycja w jego prawidłowy rozwój i szczęśliwe dzieciństwo” – mówi Magdalena Kordaszewska z Poradnika dla Kreatywnych Rodziców www.zabawkowicz.pl.”

Zapraszamy wszystkich rodziców do wzięcia udziału w akcji, na stronie znajdują się szczegóły: www.zabawkowicz.pl

Na zgłoszone rodziny czekają bezpłatne zabawki i zaproszenia na „Wielkie testowanie zabawek”. Już 2 października w FikuMikuCafé przy ul. Zwycięzców 32, zaprezentujemy niesamowitą rodzinę maskotek Fuzzoodles i wiele innych, kreatywnych zabawek.

Udział w akcji jest bezpłatny. Uczestnicy zostaną wybrani spośród osób zgłaszających się na stronie www.zabawkowicz.pl. Liczba miejsc ograniczona. Wspaniałą zabawę zorganizowaliśmy w FikuMikuCafé W miejscu gdzie mali i duzi czują się dobrze, panuje rodzinna atmosfera i codziennie można kreatywnie spędzać czas.

Partnerzy akcji: FikuMikuCafé, Wydawnictwo „Jedność”.

Patroni medialni: Radio Kolor, Qlturka, Fika, Baby-Shower.pl

Patron Honorowy: Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Firmy wspierające: DUMEL, Bandai, Qelements.

 

Podziel się
Wszystko dla mamy i dziecka. Odwiedź sklep wyprawkowy - www.babymama.pl

Zobacz również

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments