Kolejny etap kampanii społecznej „Kołysanki z miłością”

Rodzice w profesjonalnym studio u boku znanych osobistości sceny artystycznej  –  tak wygląda każdy z dni sesji nagraniowej, która jest zwieńczeniem konkursu na treść kołysanki. Akcja odbywa się w ramach kampanii społecznej „Kołysanki z miłością”. Na krążku, który trafi do sklepów już w połowie września, znajdą się bardzo osobiste utwory, napisane właśnie przez rodziców. Warto dodać, że płyta będzie równocześnie wyjątkową cegiełką – całkowity dochód z jej sprzedaży przeznaczony zostanie na remont Kliniki Pediatrii w Centrum Zdrowia Dziecka.

Laureaci razem z gwiazdami

Rozpoczęta w połowie maja kampania społeczna „Kołysanki z miłością” nabiera tempa. Po wyłonieniu zwycięzców konkursu na treść kołysanki, nadszedł czas na sesję nagraniową. Odbywa się ona w studiu muzycznym MamaMusic w Katowicach. Nad wszystkim czuwa jego współwłaściciel, a jednocześnie autor linii melodycznych – Marcin Kindla. Rodziców, którzy są laureatami konkursu, wokalnie wspierają gwiazdy. Swój udział w sesji, oprócz ambasadorki kampanii – Magdaleny Różczki – zapowiedzieli tacy artyści, jak: Sonia Bohosiewicz, Stachursky, Anna Dereszowska czy Andrzej Grabowski.

Zobacz:  Zbadali i zadbali o słuch najmłodszych
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments