Zabawną i nieco przerażającą kampanię utrzymaną w barokowej stylistyce, z dzieckiem zastępującym zwyczajowego prosiaka, widniejącego na stole biesiadnym, zorganizował belgijski oddział WWF we współpracy z agencją Germaine (Antwerp).
Zwraca ona uwagę na nadmierną i bezmyślną konsumpcję, która w dłuższej perspektywie niszczy zasoby Ziemi, które nie są nieskończone. Przez swoją zachłanność człowiek dąży do samozagłady. Hasło kampanii nie wskazuje niestety, co należy zrobić by uniknąć apokaliptycznej wizji.
Co sądzicie o takiej kampanii? Czy faktycznie wydajemy za dużo? Co zrobić, aby dokonywać mądrych, rozsądnych wyborów, szczególnie przed świętami, kiedy czeka na nas najwięcej pokus?
Czekamy na wasze rady. Redakcja Baby-Shower.pl
Wszystko dla mamy i dziecka. Odwiedź sklep wyprawkowy - www.babymama.pl
dobra rada
Najlepiej jest unikać galerii handlowych, zakupy świąteczne należy zaplanować już w listopadzie, tak, aby uniknąć szału przedświątecznego.