1. Strona główna
  2. »
  3. AKTUALNOŚCI
  4. »
  5. Kampanie
  6. »
  7. Pierwsza komórka z CenterNet

Pierwsza komórka z CenterNet

komorka

We wrześniu ruszy akcja „Moja Pierwsza Komórka”, organizowana przez firmę CenterNet S.A.

Jej celem jest rozpropagowanie zasad racjonalnego używania telefonów komórkowych przez dzieci. Maskotka programu, zielony stworek Fonio, ma w zabawny sposób przedstawić zasady z zakresu savoir-vivre, bezpieczeństwa oraz odpowiedzialności związanej z posiadaniem telefonu komórkowego. – Jesteśmy zdania, że na biznesie spoczywa poważny obowiązek odpowiedzialności społecznej – mówi Grzegorz Tomczyk, Wiceprezes CenterNet S.A.

– Nie sposób ocenić korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z telefonii mobilnej. Problem pojawia się jednak, jeśli telefon komórkowy jest używany w sposób mało odpowiedzialny lub nawet niebezpieczny. – mówi Anna Streżyńska, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

– Z prowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy bardzo chętnie kupują coraz więcej urządzeń elektronicznych związanych z komunikacją. Dotyczy to również telefonów komórkowych. Kupując komórkę dziecku, nie możemy zapominać, że dajemy mu do rąk narzędzie, które może być wykorzystywane na wiele sposobów, nie zawsze takich, o jakich myśleliśmy podczas zakupu. W ramach tej akcji, chcemy się dowiedzieć więcej o tym, czym dla dziecka jest telefon komórkowy oraz jak uchronić najmłodszych przed różnymi niebezpieczeństwami związanymi z korzystaniem z komórki – mówi Kuba Antoszewski z instytutu badawczego Millward Brown SMG/KRC.

Honorowy patronat nad akcją objął Urząd Komunikacji Elektronicznej. Dotychczas – jako główni partnerzy – w akcję zaangażowali się: instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC, Radio ZET i firma Vobis

CenterNet S.A. jest piątym infrastrukturalnym operatorem komórkowym w Polsce.

źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Podziel się
Wszystko dla mamy i dziecka. Odwiedź sklep wyprawkowy - www.babymama.pl

Zobacz również

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
3 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
agent
agent
15 lat temu

Robią takie akcje
ja np. słyszałem że TP SA teraz robi jakąś akcję o innych rzeczach, ale też ku edukacji najmłodszych. Ale z nimi to nigdy nie wiadomo i śmierdzi to marketingiem, a tu przynajmniej ma UKE patronat i z tego co widzę to uczciwie podeszli. Dzieciom na pewno jest to potrzebne, szczególnie że coraz więcej tych poniżej 10 lat ma swój telefon! Co do tych wszystkich sponsorów to żeby oni coś chociaż robili, bo ja widziałem tylko działania vobisu (ten poradnik na stronie akcji, artykuły w necie, itp)

Merry
Merry
15 lat temu

Mam nadzieję
że taka akcja będzie jeszcze bardziej popularna. tak samo myślę jak TY Magdaleno, że dobre jest włączanie się dużych marek w takie kampanie, bo daje więcej zaufania i wiarygodności

Magdalena
Magdalena
15 lat temu

Może powstanie więcej takich projektów?
Myślę,że to bardzo dobrze,że problem został dostrzeżony, bo nie da się uniknąć pewnych wpływów cywilizacji. Cieszy fakt,że duże firmy jak Vobis włączają się w sponsoring, no i oczywiście brawa dla centerNet za pomysł- pieniadze podatników zostaną przeznaczone na inne cele, a duże korporacje nawet nie zauważą straty funduszy. Może stanie się to bardziej rozpowszechnione, by wspierać tego typu akcje?