Marzenia Polek

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie BBC Lifestyle wynika, że Polki wiążą swoje największe marzenia z takimi wartościami jak zdrowie (21%) i rodzina (18%).

Dla blisko co piątej kobiety (17%) największe marzenie dotyczy życia zawodowego i sytuacji materialnej. Wśród największych pragnień Polki wymieniają również te związane z miejscem zamieszkania (17%). Jeden z typów marzeń, które zostały objęte badaniem, dotyczył mody i urody. Polki najczęściej chciałby wydawać większe sumy pieniędzy na modę i urodę (58%) oraz wymienić zasoby swojej szafy na zgodne z obecnie obowiązującymi trendami (45%). Ponad co czwarta kobieta (29%) deklaruje, że gdyby mogła, poświęcałaby więcej czasu na zakupy. Polki nie mają również oporów przed zmianami w swoim wyglądzie – 28% twierdzi, że chętnie skorzystałoby z porad stylisty lub wizażysty, który na co dzień współpracuje ze znanymi osobami i gwiazdami.

Marzenia Polek różnią się w zależności od zmiennych społeczno-demograficznych. Potrzebę zwiększonych wydatków najczęściej deklarują młode kobiety, które się jeszcze uczą (78%), są w wieku 15-24 lata (72%), stanu wolnego (68%), z wykształceniem podstawowym (66%). Natomiast dostosowanie zasobów szafy do obecnie obowiązujących trendów mody najczęściej marzy się kobietom w wieku 35-44 lat (55%), pracującym umysłowo (54%). Polki posiadające dzieci (48%), nieco częściej niż kobiety bezdzietne (40%), chciałyby odświeżyć zasoby swojej szafy.

Zobacz:  Kontrowersyjne zajęcia dla przedszkolaków
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments