Sukces kampanii społecznej „Kołysanki z miłością”

100 tysięcy przekazała Ustronianka na rzecz remontu Kliniki Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka. Środki zebrane w ramach kampanii społecznej „Kołysanki z miłością”, pochodzą ze sprzedaży charytatywnego krążka Kołysanki z miłością oraz dobroczynnej wody Ustronianka z Jodem. Stosowny czek, na ręce reprezentującego CZD prof. Janusza Książyka, przekazał prezes firmy Ustronianka Michał Bożek.

Sukces kampanii społecznej „Kołysanki z miłością” przyniósł bardzo wymierne efekty, które z pewnością ucieszą małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Organizator akcji – firma Ustronianka – postanowiła nie tylko promować zwyczaj śpiewania kołysanek. Chciała również wesprzeć tych najbardziej potrzebujących.

W tym celu powstała  wyjątkowa płyta z kołysankami oraz ze dobroczynna Ustronianka z Jodem, w oznaczonym, kampanijnym opakowaniu. To pierwsza w Polsce woda prozdrowotna, która realizuje cel charytatywny.

Warto przypomnieć, że płycie „Kołysanki z miłością”, usłyszeć takich artystów jak: Magdalena Różczka, Andrzej Grabowski, Magdalena Łyczko, Sonia Bohosiewicz, Andrzej Rybiński, Mariusz Totoszko, Marcin Kindla, Stachursky, Marzena Rogalska czy Anna Dereszowska. Zaśpiewali oni w duetach autorskie testy kołysanek, wraz z ich autorami.  krążek „Kołysanki z miłością”, zaistniał w kilku ważnych zestawieniach. Niedługo po swym debiucie zyskały miano najczęściej oglądanej, komentowanej i kupowanej płyty dla dzieci w sieci Empik, dotarła do pierwszej dziesiątki zestawienia Empik Top 50 oraz znalazł się na liście bestsellerów sklepu Merlin.pl! „Kołysanki z miłością” znalazły się również na wysokim 23 miejscu w prestiżowym zestawieniu OLIS, tworzonym na podstawie informacji z 233 najważniejszych punktów sprzedaży.

„Cieszymy się, że kampania społeczna organizowana przez Ustroniankę, spotkała się z tak ciepłym przyjęciem oraz umożliwiła wsparcie Centrum Zdrowia Dziecka. Zaangażowanie artystów, internautów, odbiorców dobroczynnej wody i płyty przerosło nasze oczekiwania. Chciałam, w imieniu całej firmy Ustronianka, podziękować  za każdy wyraz poparcia dla akcji „Kołysanki z miłością” – mówi Katarzyna Buczek, Public Relations Manager w firmie Ustronianka. 

Zobacz:  Becik dla bobasa – nowa akcja trójmiejskich mam
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments