Święta w SMYKu

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia największy sklep SMYK w Warszawie  przygotował dla swoich najmłodszych gości mnóstwo atrakcji.

Bajkowa witryna czy zdjęcia ze Świętym Mikołajem to tylko niektóre z nich. Poza tym SMYK nie zapomina o dzieciach, których życie nie jest tak radosne, jak powinno być.

W ramach akcji „Podziel się radością” we wszystkich sklepach sieci SMYK w Polsce prowadzona jest zbiórka pieniędzy i zabawek dla podopiecznych Fundacji Ilony Felicjańskiej „Niezapominajka”.

Sklepy SMYK to miejsca chętnie odwiedzane przez całe rodziny. W okresie przedświątecznym wszystkie sklepy sieci, ku radości najmłodszych gości, zmieniają swój wygląd i przypominają o zbliżających się Świętach. Gości największego sklepu SMYK przy ul. Kruczej w Warszawie wita pełna życia witryna ujawniająca proces tworzenia prezentów w bajkowej krainie elfów. Poza tym od 6 grudnia w sklepie pojawił się Święty Mikołaj, który przez kolejne weekendy będzie pozował do zdjęć w towarzystwie dzieci, które zapragną takiej pamiątki. Wykonane bezpłatnie przez profesjonalnego fotografa zdjęcia będzie można pobrać ze strony internetowej WWW.SMYK.com.  Na stronie można też znaleźć szczegółowe informacje o terminach wizyt Świętego Mikołaja w sklepie przy ul. Kruczej oraz interaktywny katalog z propozycjami świątecznych prezentów.

Święta to okres radosny, ale niestety nie dla wszystkich dzieci. Wiele z nich potrzebuje pomocy, również materialnej. W okresie przedświątecznym SMYK tradycyjnie prowadzi zbiórkę pieniędzy dla organizacji wspierających dzieci pokrzywdzone przez los. W 2008 roku pieniądze uzyskane ze zbiórki zostaną przekazane na potrzeby Fundacji Niezapominajka. Pieniądze są zbierane we wszystkich sklepach sieci na terenie Polski. Dodatkowo w tym roku SMYK umożliwia rzeczowe wsparcie Fundacji Niezapominajka. W każdym ze sklepów znajduje się specjalne pudło, do którego można wrzucić zabawkę dla podopiecznych Fundacji.

 

 

Zobacz:  Kolejny etap kampanii społecznej „Kołysanki z miłością”
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments