Zostań pomocnikiem św. Mikołaja

Już po raz drugi Wawel SA z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia organizuje akcję „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja”. W ramach akcji firma przekaże ponad 6 ton słodyczy dzieciom z blisko 460 Domów Dziecka w całym kraju.

Wszystkie dzieci uwielbiają słodycze. Dlatego na ten szczególny czas Świąt Bożego Narodzenia Wawel przeprowadza akcję „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”. Wzorem roku ubiegłego Wawel przekaże Domom Dziecka pakiety słodyczy o wadze 14 kg każdy!

Dodatkowo na specjalnie uruchomionym serwisie na www.wawel.com.pl dotyczącym akcji przeprowadzone zostanie głosowanie. Do 15 grudnia Internauci mogą oddawać głos na placówkę z załączonej na stronie liście. Dziesięć Domów Dziecka, na które wpłynie największa liczba głosów przez pierwszy kwartał 2009 roku dodatkowo będzie otrzymywało co miesiąc 18 kilogramowe zestawy słodyczy.

Dla osób, które wezmą udział w głosowaniu Wawel przygotował niespodziankę. Każdy, kto odda głos otrzyma na swój e-mail kartkę świąteczną z podziękowaniem za udział w akcji oraz kupon na filiżankę gorącej czekolady Wawel. Kupon będzie można zrealizować w jednym ze sklepów firmowych Wawel.

„Cieszymy się, że w tak magicznym i niezwykłym okresie Świąt Bożego Narodzenia możemy zamienić się w Świętego Mikołaja i obdarować dzieci słodyczami. Po raz pierwszy akcję przeprowadziliśmy w zeszłym roku. Przekazane wtedy słodycze wywołały uśmiech na twarzach podopiecznych z Domów Dziecka. Dlatego pragniemy sprawić dzieciom słodką niespodziankę także w tym roku”
– mówi Dorota Piwowarska, Kierownik Marketingu Wawel S.A.

Zobacz:  Taksówka z fotelikiem startuje na Pomorzu
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments