Z miłości do mody i Krakowa – poznaj historię marki END OF THE DAY

Olga i Nina, kuzynki z Krakowa, stworzyły wyjątkowe miejsce na bezkresnym oceanie modowych zakupów online. Poznajcie markę END OF THE DAY, która udowadnia, iż rodzina to niezwykła siła.

Pomysł na modowy biznes

Inspiracją do powstania marki był…Kraków. Właścicielki kochają to miasto, jego kolory, zapachy, klimat, stylizacje ludzi spotykanych na ulicach. Kolekcje, które prezentują w swoim butiku są przepełnione podobną energią i unikalnym stylem Krakowa. Butik nie jest masową sieciówką, miejscem bez twarzy. Olga i Nina są pomysłodawczyniami unikatowej platformy, gdzie inspirują klientki do odkrycia swojego stylu. Misją firmy jest zainspirowanie kobiet do bycia sobą, odkrycia swojej osobowości poprzez odpowiednie stylizacje.

Właścicielki po latach pracy w branży odzieżowej pragnęły stworzyć w sieci miejsce skupiające miłośniczki nieskrępowanego sposobu na wyrażanie siebie. Platformę, gdzie każda kobieta znajdzie sposób na pokazanie swojego indywidualnego stylu dopasowanego do jej osobowości.

marka modowa endoftheday 2

END OF THE DAY to nie tylko platforma zakupowa

Indywidualne konsultacje sklepu on-line pomagają zbudować wizerunek od podstaw. Modne sukienki, swetry, bluzy, dresy to wszystko można znaleźć w sklepie. Dostępne w butiku ubrania reprezentują różne style – od wersji boho, przez rockowe stylizacje, aż do stylu casual, który można wykorzystać w pracy. Sklep oferuje odzież damską, w której chodzi się na co dzień oraz stylizacje na specjalne okazje. Właścicielki podkreślają, że nie kierują się żadną modową filozofią, nie aspirują do miana trendsetterek.

marka modowa endoftheday 3

„Nie uczymy stylu – pomagamy naszym Klientkom odkryć styl w sobie. W dzisiejszych trudnych czasach, konsultacje online z naszymi klientkami często przeradzają się w długie, przyjacielskie pogaduchy. Poruszamy często także prywatne tematy, wymieniamy się radościami i troskami życia codziennego – mówi Olga, która z wykształcenia jest psychologiem i w sekcji blogowej często porusza tematy z pogranicza mody i psychologii. Takich spotkań, nie zaoferuje nam nigdy żadna sieciówka” – kończy.

Zobacz:  Jak stylowo i ciepło przebrnąć przez nadchodzącą jesień

End od the day to projekt długoterminowy, tworzony z ogromną pasją i miłością. W planach firmy jest stworzenie showroomu połączonego z kawiarnią – oczywiście w ukochanym Krakowie. „Strefa on-line jest cudowna, daje ogromne możliwości, ale nic nie zastąpi spotkań face to face. Chcemy być jeszcze bliżej naszych Klientek. „Sky is no limit. Marzymy i działamy” – planują pomysłodawczynie marki.

Więcej informacji o marce, stylizacjach i ofercie znajdziecie na stronie: www.endoftheday.pl

marka modowa endoftheday 4
marka modowa endoftheday 5
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments