Zaawansowana technologia w trosce o zdrowie Twoich zębów

Z pewnością jednym z częściej zadawanych pytań w gabinetach stomatologicznych na całym świecie jest pytanie o perfekcyjną szczoteczkę do zębów. Twarda, czy miękka, tradycyjna, czy specjalistyczna np. jednopęczkowa lub międzyzębowa, w końcu manualna, czy elektryczna? Chcąc stworzyć szczoteczkę idealną, czyli taką, która łączy w sobie wiele cech i funkcji, firma Curaprox wydała model Hydrosonic Pro – najbardziej zaawansowaną technologicznie hydrosoniczną szczoteczkę do zębów, która może być stosowana zarówno przez dzieci, jak i dorosłych, posiada siedem trybów czyszczenia, trzy wymienne główki o różnym przeznaczeniu oraz wytwarza aż 42 000 drgań na minutę.

Nasze wieloletnie doświadczanie pokazuje, że aby prawidłowo zadbać o higienę jamy ustanej potrzeba więcej niż jednej szczoteczki. Dlaczego? Gdyż sposób w jaki powinniśmy dbać o zęby zależy od wielu indywidulanych czynników takich jak: ogólny stan zębów, ich ułożenie i kształt, wrażliwość dziąseł, obecność aparatu na zęby, obecność implantów, przebyte choroby, wykonane operacje, skłonność do powstawania stanów zapalnych i wiele więcej. Szczoteczka Hydrosonic Pro została pierwotnie zaprojektowana tak, aby osoby posiadające aparat ortodontyczny mogły z łatwością docierać do przestrzeni znajdujących się na styku szkliwa i drutów. Tylko z czasem okazało się, że wszechstronność i uniwersalność zestawu Hydrosonic Pro idealnie zaspokaja potrzeby absolutnie wszystkich.

To co wyróżnia ten set spośród innych na rynku to fakt, że w jego skład wchodzą aż trzy różne główki – power, sensitive i single. Główka power przeznaczona jest do pielęgnacji zdrowych dziąseł oraz do bardzo dokładnego czyszczenia ząb po zębie. Jest to możliwe ze względu na niewielki rozmiar główki w kształcie kropli i jej dużą delikatność dzięki zastosowaniu miękkich włókien CUREN®. Główka sensitive to idealny wybór dla osób, które cierpią z powodu nadmiernej wrażliwości dziąseł, częstych stanów zapalnych, posiadają implanty lub są po zabiegach chirurgicznych w obrębie jamy ustnej. Natomiast główka single to odpowiednik znanej i nieocenionej szczoteczki jednopęczkowej od Curaprox. Ta sprytna końcówka posiada super cienkie włókna, które czyszczą dokładnie, szczególnie w trudnodostępnych miejscach: w zagłębieniach pomiędzy zębami, przy drutach aparatu i wokół zamków, a także przy linii dziąsła. Główka single jest niezbędna do dokładnego oczyszczenia przestrzeni wokół implantu oraz w przypadku nietypowo ustawionych zębów. Dzięki niej można również z łatwością polerować powierzchnię zębów.

Zobacz:  Po pierwsze nawilżaj!
szczoteczka do zębów

Szczoteczka Hydrosonic Pro jest niezwykle łatwa i przyjemna w użyciu. Dzięki siedmiu trybom czyszczenia, można bardzo precyzyjnie dostosować jej pracę do wybranej główki oraz do indywidulanych potrzeb i upodobań. Taki wybór możliwości, a co za tym idzie również brak monotonii podczas porannych i wieczornych rytuałów mycia zębów będzie szczególnie atrakcyjny dla najmłodszych domowników. Dodatkowo zewnętrzne włókna na główkach szczoteczki są dłuższe, a wewnętrzne krótsze. Zabieg ten oraz optymalny kształt główek powoduje, że każdy ząb może być precyzyjnie wyczyszczony – zarówno w sposób mechaniczny, jak i hydrodynamiczny.

W skład zestawu wchodzi również ładowarka z kablem USB, wtyczka USB oraz eleganckie etui pozwalające na zabranie szczotki wszędzie tam, gdzie będzie nam potrzebna.

Sugerowana cena (szt.): 855 PLN

Produkty higieny jamy ustnej szwajcarskiej marki CURAPROX dostępne są w wybranych aptekach i gabinetach stomatologicznych, jak również za pośrednictwem sklepu internetowego producenta: shop.curaprox.pl.

CURAPROX to marka szwajcarskiej firmy Curaden AG z siedzibą w Kriens koło Lucerny. Curaden AG jest pionierem i ekspertem w zakresie zdrowia jamy ustnej i indywidualnej profilaktyki stomatologicznej. Wszystkie produkty Curaprox są tworzone i opracowywane w Szwajcarii od 1972r.

Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments