Miesięcznik „Zwierciadło” wydawany przez Wydawnictwo Zwierciadło zainaugurował akcję społeczną „Wolni od stresu” z kampanią billboardową promującą przedsięwzięcie w sześciu największych polskich miastach.
Kampania ma edukować i wspierać czytelniczki pisma w walce ze stresem. W każdym numerze „Zwierciadła” znaleźć będzie można specjalne materiały – wywiady z psychologiem Wojciechem Eichelbergerem, pokazy ćwiczeń relaksujących, prezentacje kojącej muzyki, filmów czy książek czy porady kosmetologów itp.
Akcji poświęcone będą też odbywające się w tym roku częściej, bo co miesiąc i w różnych miastach Polski, warsztaty „Akademii Zwierciadła” podczas których czytelniczki magazynu dowiedzą się, jak radzić sobie ze stresem w pracy i zapoznają się z technikami relaksacyjnymi.
Autorem logo i reklam akcji jest Andrzej Pągowski, stronę kampanii wykonała firma Vantoo Team.