Zwierciadło uwalania od stresu

Miesięcznik „Zwierciadło” wydawany przez Wydawnictwo Zwierciadło zainaugurował akcję społeczną „Wolni od stresu” z kampanią billboardową promującą przedsięwzięcie w sześciu największych polskich miastach.

Kampania ma edukować i wspierać czytelniczki pisma w walce ze stresem. W każdym numerze „Zwierciadła” znaleźć będzie można specjalne materiały – wywiady z psychologiem Wojciechem Eichelbergerem, pokazy ćwiczeń relaksujących, prezentacje kojącej muzyki, filmów czy książek czy porady kosmetologów itp.

Akcji poświęcone będą też odbywające się w tym roku częściej, bo co miesiąc i w różnych miastach Polski, warsztaty „Akademii Zwierciadła” podczas których czytelniczki magazynu dowiedzą się, jak radzić sobie ze stresem w pracy i zapoznają się z technikami relaksacyjnymi.

Autorem logo i reklam akcji jest Andrzej Pągowski, stronę kampanii wykonała firma Vantoo Team.

 

Zobacz:  Dziecko po rozwodzie rodziców
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments