Być dzieckiem jest pięknie!

Marmolade to pierwszy polski luksusowy magazyn dla rodziców. Pełna i wyczerpująca odpowiedź na najwyższy od 10 lat wskaźnik urodzeńw Polsce. Projekt zakłada dotarcie do rodziców –trendseterów, dla którychdziecko to bodziec do rozwoju i samorealizacji, kolejny etap dojrzewania,w którym miłość rodzicielska kształtuje świadomość odpowiedzialności za najważniejszą osobę na świecie.

Pismo dla tych, którzy decydując się napowiększenie rodziny postanowili dostosować swój styl życia i otoczenie donowych warunków i wymagań, jakie stawia przed nimi najmłodszy członekrodziny.

To także nieskażone rutyną spojrzenie na świat małym, bystrymokiem, które z wrodzoną niewinnością obserwuje otoczenie, dokonującwyborów za pośrednictwem jedynych zaufanych nauczycieli – rodziców. Ponad 400 tys. Dzieci urodziło się w Polsce w 2007 roku.To najlepszy wynik od dziesięciu lat. Kolejne rekordybędziemy odnotowywać regularnie co 12 miesięcy doroku 2015.

Dziś rodzice decydują się na potomka dopierowtedy, gdy czują się naprawdę bezpieczne.Moda na rodzenie dzieci ogarnia całą Europę. Rodzicielstwo jest dziś trendy…

Marmolade to:

Ekskluzywna moda dziecięca, miejsca przyjazne młodym rodzicom i ich pociechom,kosmetyki do pielęgnacji, produkty ekologiczne, pożądane gadżety i akcesoria, wymarzone prezenty – wszystko z myślą o najmłodszych konsumentach i nowoczesnych rodzicach.

Najciekawsze oferty przedszkoli i szkół językowych, współczesne bajki, sztuka w życiu dziecka i rodziny.Portrety twórców projektujących i tworzących z myślą o dzieciach. Bezpieczne i beztroskie dzieciństwo.rodzice.

Ekskluzywna moda dla dorosłych, sesje w stylu fashion, kosmetyki i pielęgnacja,najciekawsze miejsca do wypoczynku: hotele, SPA, kurorty w kraju i za granicą, samochody rodzinne,nowoczesny design wnętrz, trendy w sztuce użytkowej.to współczesne i nowoczesne spojrzenie na rodzicielstwo, podane w ekskluzywnej, estetycznejformie, na najlepszym europejskim poziomie.

 

Zobacz:  Jak mieć lepszy kontakt z dzieckiem?
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Ala
Ala
16 lat temu

Marmolade
Jestem zachwycona nowym magazynem! Kupiłam drugi numer w Empiku, pięknę zdjęcia, sesje… znalazłam kilka ciekawych artykułów! Polecam Marmolade!