Ekologiczne środki do domu Amway Home

Nowa linia produktów czyszczących AMWAY HOME obejmuje produkty przeznaczone do prania i sprzątania, które są przyjazne dla środowiska naturalnego, skuteczne w działaniu i bezpieczne dla domu.

Ekologiczne sprzątanie

Nie zawierają szkodliwych składników chemicznych, takich jak chlor i fosforany.  Głównymi cechami produktów sygnowanych nową marką są: skuteczność oraz bezpieczeństwo użytkowania. Tak jak w przypadku innych produktów firmy Amway, nowe środki czyszczące mają postać koncentratów, co sprawia, że są wyjątkowo wydajne. Produkty AMWAY HOME stworzone zostały z zastosowaniem innowacyjnej formuły BIOQUEST FORMULATM. Niezależne badania potwierdziły pełną biodegradowalność wszystkich produktów.

Badanie przeprowadzone przez TKL Research, jedną z najstarszych instytucji zajmujących się badaniami klinicznymi w Stanach Zjednoczonych, potwierdza łagodność dla skóry produktów marki AMWAY HOME. Co więcej, środek piorący znajdujący się w proszku do prania ubranek dziecięcych przetestowany został przez pediatrów i dermatologów.

Środki do czyszczenia Amway pokochały mamy na całym świecie

Jednym z najważniejszych produktów z linii Amway Home jest nadal Uniwersalny płyn czyszczący z serii L.O.C. TM. Płyn oferowany jest od roku 1959; w tamtym czasie był jednym z pierwszych biodegradowalnych, uniwersalnych produktów czyszczących dostępnych na rynku. Przy wielkości sprzedaży za rok 2009, możliwym by było wyczyszczenie powierzchni zajmującej więcej niż 2 miliony boisk do gry w piłkę nożną!

Wysokie skoncentrowanie produktów nie tylko daje maksimum efektów czyszczących, ale również ma pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Ze względu na fakt, że Amway przewozi swoje produkty w formie nierozcieńczonej, przez ostatnie 15 lat zaoszczędzonych zostało 18 milionów litrów wody; przyczyniło się to również do zużycia mniejszej ilości opakowań, paliwa i mniejszej emisji szkodliwych substancji do atmosfery. Aby dalej się rozwijać, Amway prowadzi zakrojone na szeroką skalę badania: firma zatrudnia ponad 700 naukowców, którzy pracują w 65 laboratoriach, regularnie opracowując nowe formuły.

Zobacz:  Codzienna redukcja zmarszczek i przebarwień z Olay Definity
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments