Kontrowersyjna reklama ze smoczkiem w tle

Najnowsza reklama New Age – Cofnij Zegar ze smoczkiem w tle, a właściwie to ze smoczkiem w roli  głównej, stała się ostatnio bardzo głośna.

Elegancka kobieta z różowym smoczkiem w ustach- niby nie powinna wywoływać aż tylu emocji, a jednak! Wiele pań dopatruje się w tym zdjęciu objawów seksizmu i dyskryminacji. Pomysłodawcy zgodnie twierdzą, że chcieli tylko podkreślić i zaakcentować magiczny efekt odmładzania. A co Wy sądzicie o tej fotce? Kontrowersyjna?

 

 

cofnij zegar2

Zobacz:  W Polsce powstaje bank kobiecego mleka
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments