Pisanie bloga może być doskonałą formą ekspresji swoich uczuć i doświadczeń dla młodych mam.
To świetny czas na dzielenie się opiniami oraz okazja do kontaktu z innymi kobietami poprzez blog. Może piszesz bloga albo zastanawiasz się nad jego stworzeniem? Warto w takim razie pomyśleć o dołączeniu do nowej platformy dla blogerów, która daje możliwość udziału w kampaniach rekomendowania różnych produktów dla ciebie i twojego dziecka.
Specjalnie dla blogerów agencja Streetcom stworzyła nową platformę o nazwie Streetcom Blog Team. Jeśli chcesz, aby Twój blog poznała większa grupa czytelników i pragniesz nawiązać kontakt z innymi blogerami – zarejestruj się streetcom.pl/blog. Na czym polega współpraca i co daje blogerowi bycie w Streetcom Blog Team? To grupa osób, które piszą blogi o dowolnej tematyce w różnych miejscach Internetu i jednocześnie są zarejestrowane na platformie Streetcom. Nie trzeba więc tutaj przenosić swojego bloga. Bloger Streetcom ma możliwość poznania i wypróbowania nowych produktów oraz podzielenia się swoimi opiniami z czytelnikami. Wie więcej niż inni, gdyż jako pierwszy otrzymuje informacje o produktach. Jego blog zyskuje nowe ciekawe tematy i wzbudza większe zainteresowanie. Czyli same korzyści!
Jakie są zadania blogera? Jeśli przyjmiesz zaproszenie do kampanii, otrzymasz pełnowartościowy darmowy produkt do przetestowania. Zamieścisz swoją opinię na blogu, a także będziesz mogła zorganizować konkurs dla swoich czytelników. Twój blog może zostać zaprezentowany na platformie i dzięki temu pozna go społeczność Streetcom, która liczy prawie 230 000 osób i ma ponad 28 000 fanów na Facebooku. W większości są nimi kobiety, a pokaźne grono stanowią mamy. Czyli twoje potencjalne czytelniczki! Blogi są podzielone na kategorie i umożliwiają dostosowanie tematyki do prowadzonej kampanii, najlepiej odpowiadającej potrzebom klienta. Klientami Streetcom jest wiele międzynarodowych firm i znanych marek, w tym firmy oferujące produkty dla dzieci.
Blogerzy uczestniczą dobrowolnie w kampaniach, do których zostają zaproszeni przez agencję. Zawsze wyrażają zgodę na testowanie produktów, które mają otrzymać. Streetcom dba o zasady uczciwego postępowania w ramach prowadzonych kampanii. Blogerów obowiązują więc reguły opisane na stronie, jak: jawność – zawsze mówi o tym, że uczestniczy w kampanii marketingu rekomendacji; szczerość, gdyż nie otrzymuje zapłaty za swoje działania na blogu, a w kampanie angażuje się dobrowolnie; naturalność – bloger nie jest instruowany, w jaki sposób ma przedstawiać opinie. Kampania jest okazją do dobrej zabawy, a jeśli ktoś nie akceptuje danej marki, nie powinien angażować się w projekt. Rekomendowanie produktów ma bowiem sens tylko wtedy, gdy wiemy, że zasługują na polecenie.