Targi Kids’ Time w Kielcach edycja 2016

Światowi producenci, polscy i zagraniczni importerzy, największe marki i tysiące zwiedzających – tak w skrócie opisać można odbywające się co roku targi Kids’ Time. Siódma edycja wydarzenia, która odbędzie się od 25 do 27 lutego zapowiada się rekordowo pod każdym względem – wzrośnie liczba wystawców, uczestniczących krajów, a także premierowych produktów.

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka Kids’ Time to największa wystawa branży o charakterze Business to Business w Europie Środkowo – Wschodniej i jedna z najważniejszych na Starym Kontynencie. Tutaj każdego roku swoje produkty prezentują najwięksi gracze tego sektora. Nadchodząca edycja to wielki festiwal produktowych nowości – tutaj zobaczyć będzie można najnowsze trendy wśród zabawek, wózków, fotelików, tekstyliów i artykułów dla najmłodszych. Swoje premiery będą miały także firmy z różnych zakątków świata.
Branża dziecięca bardzo dynamicznie się rozwija. Na rynku jest coraz więcej przedsiębiorczych mam i właścicieli sklepów internetowych. Dlatego oprócz tych największych firm z wieloletnim doświadczeniem, kieleckie targi cieszą się wielkim zainteresowaniem również wśród nowych przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, bo przecież Kids’ Time to najlepsze miejsce na debiut. Wystawa od lat jest miejscem wielu rozmów i kontraktacji zarówno między „wielkimi graczami” tego rynku jak  i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie wizerunku nowej marki oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami – mówi menedżer projektu, Aldona Matla.

Targi z gwiazdorską obsadą

Każdego roku w czasie Kids’ Time organizowanych jest wiele merytorycznych spotkań: konferencji, seminariów, prezentacji. Dzięki wsparciu partnerów, kielecki ośrodek gości najlepszych specjalistów z całego świata. W ubiegłym roku swoje wystąpienie miała między innymi dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure).  Tegoroczna edycja i pod tym względem zapowiada się bardzo obiecująco. W programie wydarzenia są między innymi warsztaty ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku, która podczas spotkania opowie o obecnych trendach w sektorze zabawek, a także zaprezentuje kierunki rozwoju tej branży. Rayne Rice to światowa specjalistka, która od lat dzieli się swoją wiedzą i badaniami podczas największych imprez – w Norymberdze, Nowym Jorku, Honkongu czy Londynie.

Zobacz:  Rodzinne Targi z Gwiazdami w Warszawie - edycja 2016

Wielkie starcie debiutantów

Tradycją kieleckich targów jest prestiżowy konkurs dla najlepszych produktów. W tym roku firmy zgłaszające swoich kandydatów walczyć będą o tytuł i statuetkę Kids’ Time Star. Produkty, wzorem ubiegłych lat oceniać będzie jury, w skład którego wejdą najwięksi branżowi specjaliści – dziennikarze, przedstawiciele instytutów i ośrodków badawczych. Wśród laureatów nagrody znajdą się również firmy, które swoim wystąpieniem – aranżacją stoiska podkreślą światowy poziom targów.

Zarówno w opinii dotychczasowych nagrodzonych, jak i branżowych ekspertów nagroda wręczana podczas wystawy jest jednym z cenniejszych na rynku narzędziem marketingowym. To mocne wsparcie w procesie budowania wizerunku marki oraz produktu. Nagroda wpływa na rozpoznawalność produktu oraz zdecydowanie ułatwia dotarcie do różnych grup klientów, konsumentów
i opiniotwórców.

Z Kids’ Time najbezpieczniej

Targom Kids’ Time po raz kolejny towarzyszyć będą widowiskowe Mistrzostwa Polski Fotelików Samochodowych Fotelikadia 2016. Wydarzenie ma na celu propagowanie w branży dziecięcej i motoryzacyjnej wiedzy na temat bezpieczeństwa dzieci w samochodach. W trakcie rywalizacji wyłonieni zostają najlepsi sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, a także drużyny z całej Polski. Jak zwykle mistrzostwa obejmować będzie część teoretyczna sprawdzająca znajomość informacji dotyczących najnowszych wydarzeń i zmian w prawie i procedurach testowych dotyczących fotelików samochodowych dla dzieci, a także praktyczna – obejmująca wykrywanie błędów montażowych, sprawdzanie umiejętności bezbłędnego montażu oraz doboru odpowiednich fotelików do samochodu.

Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments