Testuj bezpłatnie produkty dla siebie i swojego dziecka

Kremy, pieluszki, mleko dla dzieci, gadżety elektroniczne czy żywność – jak sprawdzić, które są najlepsze na rynku?

Najlepszym sposobem jest przetestowanie produktu osobiście lub porada zaufanego znajomego. Taką możliwość daje agencja marketingu rekomendacji Streetcom. Po zarejestrowaniu się w bazie Ekspertów na stronie www.streetcom.pl można dostawać do testowania pełnowartościowe produkty oraz próbki dla siebie, rodziny i znajomych.  W wyniku kampanii producent poznaje wiarygodne, szczere wypowiedzi konsumentów na temat marki.

Do społeczności Streetcom należy ponad 200.000 osób. Są to konsumenci gotowi do poznawania nowych produktów, polecania ich znajomym i dzielenia się opiniami. Dotąd w Polsce przeprowadzono kilkaset kampanii dla produktów z różnych branż.

W 70% Ekspertkami są kobiety –  one najczęściej decydują o zakupach, kochają próbować, poznawać jako pierwsze i chwalić się przed innymi swoimi odkryciami. Rozmawiają o tym, co jest dobre, polecają koleżankom i bliskim – kosmetyki, produkty spożywcze, nowinki techniczne, usługi. Troskliwe nowoczesne mamy dbające o zdrowie i bezpieczeństwo rodziny najchętniej testują kosmetyki do pielęgnacji dzieci, żywność, zabawki. Zależy im bowiem na zapewnieniu swoim maluszkom bezpieczeństwa i jakości produktów.

W dzisiejszym świecie wybór najlepszego kremu, zdrowej żywności czy kosmetyków dla dzieci może okazać się bardzo trudny. Reklamy niekoniecznie nam w tym pomagają. Po pierwsze jest ich jeszcze więcej niż produktów, po drugie ich wiarygodność jest czasami wątpliwa. Chętnie rozmawiamy o tym, co dobrze działa, jak smakuje i najchętniej wybieramy na półkach sklepowych towar, który znamy z opinii najbliższych i znajomych. Najbardziej cenimy sobie możliwości bezpośredniego kontaktu z produktem, spróbowania, sprawdzenia i wyrażenia własnej opinii. Na te potrzeby odpowiada Streetcom.

Kim jest Ekspert Streetcom i dlaczego warto nim być

Ekspertami zostają ludzie aktywni, gotowi do testowania i wyrażania opinii. Są ciekawi i otwarci na nowe rozwiązania. Lubią rozmawiać. Każdy z nich rekomenduje produkty znajomym. Dlatego Eksperci są tak cenionym źródłem wiarygodnych opinii o markach. To ludzie, którzy lubią jako pierwsi wypróbowywać nowinki, wiedzieć więcej niż inni. Dzięki udziałowi w kampaniach Streetcom wiedzą wcześniej, co pojawi się na rynku oraz mają możliwość sprawdzenia nowych produktów osobiście. Otrzymują również szczegółowe informacje o produkcie oraz dodatkowe porady, ciekawostki czy przepisy. Dzięki temu, wybierając się do sklepu, zawsze wiedzą, co kupić.

Zobacz:  Odkryto przyczynę depresji poporodowej

Streetcom daje swoim Ekspertom możliwość:

– testowania bezpłatnie produktów znanych światowych marek
– bycia pierwszym i najlepiej poinformowanym
– doradzania i informowania innych o swoich doświadczeniach
– wpływania na produkty i marki oraz ich rozwój

Streetcom to pierwsza w Polsce i największa firma, prowadząca kampanie oparte na rekomendacjach konsumenckich. W USA i na rozwiniętych rynkach europejskich marketing rekomendacji jest jedną z podstawowych form promocji produktów i badania opinii konsumentów.

Wejdź na  www.streetcom.pl . Zarejestruj się i testuj do woli!

Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments