Kampania Belly

Na początku roku 2008 ruszyła kampania „Belly” zainicjowana przez szpital Świętego Piotra z Zagrzebia, a zrealizowana przez agencję Bruketa & Žinič, która zachęcała na plakatach do wsparcia finansowego instytucji.

W zdewastowanym budynku, w złych warunkach technicznych i sanitarnych, leczone są kobiety, których ciąże są zagrożone, i tam też przyjmowane są porody.To, co czuje matka, odczuwa też jej dziecko – to główny przekaz kampanii („What the mother feels, the baby feels as well”)

Uważamy, że problem taki mamy też w Polsce. Czy spotkałyście się w szpitalach z złymi warunkami? Chcecie ostrzec inne przyszłe mamy?

Napiszcie do nas, opublikujemy wasze listy, być może też uda nam się skontaktować z dyrektorami najgorszych placówek w Polsce!

Kontakt: redakcja@baby-shower.pl

Pozdrawiamy, Redakcja Baby-Shower.pl

 

Zobacz:  „Hormony – nasz wspólny temat”
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments