Masz prawo do rekomendowania tego co dobre

Celem programu Rekomendujcie!, który został zainicjowany w marcu 2012 roku jest popularyzowanie wśród konsumentów prawa do dzielenia się doświadczeniami oraz do rekomendowania tego, co uważamy za dobre.

Nowa strona rekomendujcie.pl służy dzieleniu się informacjami na temat różnych kategorii produktów, usług – wyjazdów, dobrych miejsc na weekendy, ciekawych form odpoczynku, rozrywki, sprzętu. Jest drugim po fan page’u na Facebooku miejscem, w którym można dzielić się wyłącznie pozytywnymi opiniami. Do uczestniczenia zapraszani są wszyscy konsumenci, którzy chcą pozyskiwać pozytywne opinie i dzielić się z innymi: polecać, rekomendować, a nie narzekać czy krytykować.

„Program Rekomendujcie! z założenia wyklucza narzekanie i „hejtowanie” – i tym wyróżnia się w pozytywny sposób. Jesteśmy tylko na TAK! Skupiamy się na tym, co dobre. Polacy wcale nie muszą mieć często wypominanej cechy narodowej: narzekania. Lubimy chwalić się tym, że poznaliśmy coś dobrego, dzielić się dobrymi doświadczeniami.”
– mówi Iwona Gniedziejko odpowiadająca w Streetcom za program.

Program „Rekomendujcie!” ma charakter społeczny. Inicjatorem i promotorem programu jest agencja marketingowa Streetcom Polska. Hasło przewodnie programu brzmi: „Mamy prawo do rekomendowania tego, co dobre!”.  Celem akcji jest wzmacnianie pozytywnych relacji między konsumentami i popularyzowanie prawa do dzielenia się dobrymi doświadczeniami oraz rekomendowania tego, co uważamy za słuszne, godne polecenia. W ramach programu tworzone są miejsca, które pomagają w komunikowaniu się konsumentów i dawaniu rekomendacji.

Zobacz:  Porodówki przeżywają oblężenie w Warszawie
Podziel się swoją opinią
Joanna Pawłowska
Joanna Pawłowska

Specjalistka ds. contentu. Swoją karierę rozpoczęła od pracy w social media, następnie zgłębiała tajniki SEO, copywritingu oraz  content marketingu. W Redakcji zajmuje się  tworzeniem artykułów o tematyce zdrowotnej, lifestyle i podróżniczej.

0 0 votes
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments